آذین سبک سازان 2023-02-08T16:06:33+03:30

فن آوری – نوآوری – بهره وری

امروزه پیشرفت را می‌توان در همه جهات زندگی مشاهده نمود . صنعت ساخت و ساز هم از این مقوله مستثنی نبوده و دچار تحولات گسترده‌ای شده است . شرکت آذین سبک سازان میانه ثمره نگرش مدیریت شرکت به آینده و استفاده از تجربیات گذشته است .

شركت آذین سبک سازان میانه آذربایجان به­ عنوان يكي از شركت‌هاي زير مجموعه گروه کارخانجات آذین ، در سال  1394 به­ منظور فعاليت در عرصه­ توليد گچ­برگ (صفحات روکشدار گچی) و مقاطع فولادی (پروفیل) ، تأسيس گردید. این شرکت شامل كارخانه توليد گچبرگ و كارخانه توليد مقاطع و سازه‌های فولادی ، درفاصله 20 کیلومتری شهر میانه در کنار جاده آقکند واقع شده است .

این مجموعه دانش بنیان ، به عنوان یک برند ایرانی در جهت شکوفایی اقتصاد این منطقه گام بر این عرصه نهاده است . مدیران این شرکت با هدف ايجاد اشتغال و توليد مرغوب ترين محصول اقدام به سرمايه گذاري در اين صنعت كرده اند .

ظرفيت توليد اين كارخانه 6 ميليون متر مربع صفحات روکشدار گچی در سال مي‌باشد که قابلیت افزایش تولید تا 18 ميليون متر مربع را نیز دارد.

محصول گچ­برگ و مقاطع فولادی شركت آذین سبک سازان میانه آذربایجان، با نام تجاري “پرشین جیبسیوم پنل” و علامت اختصاری (PGP) به بازار عرضه می­‌گردد.

گروه آذین با بهره‌گیری از معادن غنی با کیفیت مطلوب و با بکارگیری ماشین آلات مدرن و خط تولید و تکنولوژی نوین جهانی همراه با کیفیت مطلوب بر طبق استانداردهای روز دنیا با پشتیبانی کادری مجرب و متخصص با همکاری مشاوران داخلی و خارجی با تلاشهای مجدانه سعی نمود تا در راستای تحول نوین این صنعت با استاندارد های جهانی محصول خود را تولید و به بازار ارائه نماید .

امید است در آینده بسیار نزدیک شاهد موفقیت برند پرشین جیپسوم پنل ( PGP ) باشیم.