سخن مدیر عامل

/سخن مدیر عامل
سخن مدیر عامل 2017-12-10T12:54:18+03:30

در راه باورهایمان گام برمیداریم

سخن مدیر عامل

حفظ ره آوردهای گذشته و هم سویی با تحولات دنیای مدرن نیازمند نگرشی تمام عیار به جنبه های مدیریت استراتژیک ، دانش محور نمودن تولیدات ، توانمند سازی نیروی انسانی و ارتقای ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری می باشد.

شرکت آذین سبک سازان میانه  با برنامه ریزی صحیح در جهت توسعه محصولات تولیدی ، خود را متعهد می داند در کنار ایجاد بستر مناسب جهت اشتغال ، شایستگی های حرفه ای نیروهای کارآمد خود را ارتقاء بخشد و علاوه بر دستیابی به اهداف خود ، نسبت به تقویت نشاط و انگیزه در میان کارکنان مجموعه گام بردارد.

ارتباط با مشتری مهمترین سرمایۀ این شرکت است زیرا ، در فضای رقابتی ، توانایی ما در برقراری ارتباط با مشتریان بسیار مهمتر از دارائی های مالی است و ما برای حفظ مشتریان وفادار از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

من امیدوارم که در برنامه های تولید و بازاریابی محصولات خود ، بتوانیم ضمن برآورده نمودن توقعات مشتریان محترم ، در آموزش فرهنگ استفاده از سیستم ساخت و ساز خشک و ارائه سیستم های ساختمانی مدرن و پیشرفته با توجه به نیاز اساسی کشور گامی موثر برداشته و با ایجاد ارتباط و همکاری با مشتریان و کارفرمایان عزیز بتوانیم زمینه پویایی و افزایش دانش کاربردی شرکت را فراهم آوریم و به سهم خود در ساخت و ساز و تعالی کشور عزیزمان ایران ، گام برداریم .